Témy BP na akademický rok 2011/2012
1. Business Improvement District ako akcelerátor hospodárskeho a sociálneho rozvoja miest v case hospodárskej krízy
2. Koncepcia Business Improvement District a jej možnosti uplatnenia v slovenských mestách
3. Implementácia destinacného marketingu pri rozvoji cestovného ruchu vo vybranom meste
4. Determinanty úspešnosti realizácie destinacného marketingu vo vybranej turistickej destinácii
5. Analýza internetovej propagácie miest a obcí ako nástroj komunikacnej politiky mestského marketingu
6. Zapojenie obcanov do správy miest a obcí prostredníctvom internetových diskusií
7. Inštitucionalizácia mestského marketingu na mestskom úrade a jeho realizácia
8. Analýza marketingového potenciálu a konkurencieschopnosti krajských miest na Slovensku
9. Komparácia realizácie mestského marketingu vo vybraných krajinách EÚ
10. Vplyv marketingovej komunikácie mesta na vstup zahranicných investorov do vybraného mesta