Publikačná činnosť
ACB
SOJKA,L. – ŠUTAJ-EŠTOK, A. – DODECKÝ, J. 2011. Strategický manažment – metódy a postupy tvorby stratégie. Prešov: Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity v Prešove. 2011. ISBN 978-80-555-0319-6
SOJKA,L. – ŠUTAJ-EŠTOK, A. – DODECKÝ, J. 2011. Strategický manažment – aplikačné aspekty strategického manažmentu. Prešov: Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity v Prešove. 2011.
ŠTEFKO, R. a kol. 2011. Základy marketinu. Prešov: Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity v Prešove. ISBN 978-80-89568-07-9
AFD
DODECKÝ, J. 2007. City marketing ako nástroj pre zlepšenie životného prostredia v mestách.doc (798,6 kB) In: Zborník „Manažérstvo životného prostredia 2007." Žilina: Strix et VeV, 2007. ISBN 978-80-89281-18-3, s.32 - 40
DODECKÝ, J. 2007. Formálna a neformálna environmentálna komunikácia a environmentálne komunikacné stratégie ako možné riešenia pre environmentálny manažment..doc (1,4 MB) In: Zborník „Manažérstvo životného prostredia 2007." Žilina: Strix et VeV, 2007. ISBN 978-80-89281-18-3, s.41 - 49
DODECKÝ, J. 2009. Analýza spokojnosti klienta s Kanceláriou prvého kontaktu na Mestskom úrade v Prešove.doc (80 kB) In: Zborník „Rozvoj verejnej správy vo svetle aktuálneho akademického výskumu." Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2009. ISBN 978-80-89143-92-4. s. 112 - 119.
DODECKÝ, J. 2009. Analýza komunikačnej politiky mesta Košice a Prešov v procese realizácie mestského marketingu.pdf (4,4 MB) In: Medzinárodná vedecká konferencia "Cezhraničná a nadregionálna spolupráca Trnavska" Sládkovičovo. ISBN: 978-80-89267-49-1, s. 102 - 121
DODECKÝ, J. 2009. Marketingová komunikácia miest a obcí a jej nástroje.doc (71 kB) In: Zborník z medzinárodnej konferencie doktorandov Quo vadis Mass Media. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2009. ISBN 978-80-8105-123-4. s.105 – 114.
DODECKÝ, J. 2009. Marketingová komunikácia samospráv, miest a obcí.doc (726 kB) In: Zborník „Rozvoj sústavy verejnej správy v Slovenskej republike – problémy a východiská.“ Bratislava: Akadémia Policajného zboru v Bratislave, 2009. ISBN 978-80-8054-464-5. s.26 – 35.
DODECKÝ, J. 2009. Analýza komunikačnej politiky mesta Prešov.doc (677,5 kB) In: Časopis pre management a business: Výskum a prax. Prešov: Fakulta manažmentu v Prešove, 2009. ISSN 1338-0494. s.21 – 40.
DODECKÝ, J. 2009. Využitie systému výučby s uzavretým cyklom na zvýšenie odborného vzdelávania na stredných školách v SR.rtf (4,2 MB) Zborník príspevkov z III. vedecko-odbornej konferencie s medzinárodnou účasťou:Zvyšovanie kvality vzdelávania na súkromných vysokých školách v podmienkach vedomostnej spoločnosti. Dubnica nad Váhom: Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom, 2010. ISBN 978-80-89400-05-8, s. 146 - 154.
DODECKÝ, J. 2009. Zlepšovanie kvality životného prostredia v mestách prostredníctvom projektu Európsky týždeň mobility a realizácia jeho aktivít v meste Prešov.pdf (227,7 kB) In: Manažérstvo životného prostredia 2008. Zborník z VIII. konferencie so zahraničnou účasťou. Žilina: Strix et VeV, ISBN 978-80-89281-34-3
DODECKÝ, J. 2010. Vzdelávanie ako akcelerátor zvyšovania efektivity práce zamestnancov vo verejnej správe a analýza súčasného stavu vzdelávania na Mestskom úrade v Prešove.rtf (5,5 kB) In: Zborník príspevkov z medzinárodného vedeckého seminára Vysokej školy ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave "Verejná správa - služba občanovi", Bratislava: VŠEMvs, 2010. ISBN 978-80-970272-3-0
DODECKÝ, J. 2010. Model of Marketing Quadrangle Urban Marketing as a Tool for Evaluation of the Success of the Implementation of City Marketing. III. International Scientific Conference "Management 2010 - Knowledge and Management in Times of Crisis and Ensuing Development"
DODECKÝ, J. 2010. Návrh evaluačného modelu Kancelárie prvého kontaktu na Mestskom úrade v Prešove a hodnotenie spokojnosti jej klientov. "Ekonomické aspekty v územnej samospráve"
DODECKÝ, J. 2010. Možnosti financovania mestského marketingu v slovenských mestách. Monografický zborník "Rozvoj marketingu v teórii a praxi"
DODECKÝ, J. , MARASOVÁ, Z. 2010. Zapojenie občanov do správy miest a obcí na Slovensku prostredníctvom internetových diskusií. "Ekonomické aspekty v územnej samospráve"
DODECKÝ, J. , 2010. Role of city manager by managing the city marketing for increasing of the economics and social development of the cities "Ekonomický a sociálny rozvoj Slovenska"
DODECKÝ, J. , MARASOVÁ, Z. 2010. Moderná forma edukácie zamestnancov samospráv prostredníctvom e-learningového vzdelávania. "Ekonomický a sociálny rozvoj Slovenska"
DODECKÝ, J. , MARASOVÁ, Z. 2010. Názory občanov na bezpečnostnú situáciu v meste Prešov. "Občianska bezpečnosť v územných celkoch."
DODECKÝ, J. 2010. Destinačný marketing ako akcelerátor rozvoja cestovného ruchu v meste Prešov. "Marketing a marketingová komunikácia (vybrané aspekty, pohľady a trendy)."
DODECKÝ, J. , MARASOVÁ, Z. 2010. Personal security index as a tool for measuring personal security in the cities. "Marketing a marketingová komunikácia (vybrané aspekty, pohľady a trendy)."
DODECKÝ, J., KARAS, Ľ. 2012. SPA industry in the conditions of eastern Slovakia. Bookman for Faculty of Management, University of Prešov in Prešov, Research in Management and Business in the Light of Practical Needs, ISBN 978-80-89568-38-3
DODECKÝ, J. 2012. National and country branding and tools of measuring – nation brand index and country brand index. Bookman for Faculty of Management, University of Prešov in Prešov, Research in Management and Business in the Light of Practical Needs, ISBN 978-80-89568-38-3
AFC
ALI TAHA, V. - DODECKÝ, J. 2009. Process of strategic programme documents creation and programme of economic and social development of town Prešov.doc (81,5 kB) In: New Economic Challenges – 1st International PhD Students Conference. Brno: Masaryk University, 2009. ISBN 978-80-210-4815-7. s.240-246.
DODECKÝ, J. 2009. Inštitucionalizácia mestského marketingu na mestskom úrade a jeho reliazácia.doc (712,5 kB) In: CD s recenzovanými príspevky z Medzinárodní Batovy konference pro doktorandy a mladé vedecké pracovníky 2009. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíne, 2009. ISBN 978-80-7318-812-2.
DODECKÝ, J. 2009. Koncepcia Business-Improvement-District (BID) a jej možnosti implementácie v rámci mestského marketingu v meste Prešov. In: International workshop for PhD students . Brno: VUT - Fakulta podnikatelské.
DODECKÝ, J. 2009. Marketingový manažment turistickej destinácie ako nástroj rozvoja mesta Prešov.doc (89,5 kB) In: CD s príspevkami z konferencie Partnerství regionu a produkt cestovního ruchu jako výsledek partnerství 2009. Brno: Vysoká škola obchodní a hotelová v Brne, 2009. ISBN 978-80-87300-04-6
DODECKÝ, J. 2009. Využitie Business Improvement Districtov pri realizácii mestského marketingu.doc (161,5 kB) In: CD of participants' reviewed papers form 11th International Conference MEKON 2009. Ostrva: VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2009. ISBN 978-80-248-2013-2
DODECKÝ, J. 2010. Globálne trendy v mestskom marketingu vo svetle hospodárskeho rozvoja a konkurencieschopnosti miest. In: Konferencia: " Finance a management v teorii a praxi." Fakulta sociálne ekonomická, Univerzita Jana Evangelisty Purkyňe v Ústí nad Labem. 2010
DODECKÝ, J., KARAS, Ľ. 2010. Destinačný manažment ako akcelerátor rozvoja cestovného ruchu v meste Prešov. In: III. Mezinárodní vědecká konference k problematice cestovního ruchu, hotelníctví, pohostinství a rozvoje regionu: "Best Practices v cestovním ruchu." Vysoká škola obchodní a hotelová Brno, 2010.
BED
DODECKÝ, J. 2009. Internetové stránky miest a obcí ako nástroj komunikačnej politiky mestského marketingu a analýza súčasného stavu internetových stránok krajských miest na Slovensku.doc (162,5 kB) Implementácia špecifických znalostných a marketingových modelov a nástrojov v regionálnom rozvoji - Zborník štúdií z výskumného grantu VEGA č.1/4638/07 a Centra excelentnosti výskumu kognícií CEVKOG. Prešov, 2009. ISBN 978-80-555-0060-7
BFB
DODECKÝ, J., KARAS, Ľ. 2012. Analýza marketingovej komunikácie kúpeľných zariadení Prešovského kraja. Pracovno-odborný seminár „Identifikácia profilu spotrebiteľa vo vybranom regióne Slovenskej republiky“ GAMA/11/5, ISBN 978-80-89568-50-5
DODECKÝ, J., MISOF, J.2012. Analýza vybraných faktorov marketingovej komunikácie v procese realizácie mestského marketingu mesta Prešov.Pracovno-odborný seminár „Identifikácia profilu spotrebiteľa vo vybranom regióne Slovenskej republiky“ GAMA/11/5, ISBN 978-80-89568-50-5
DODECKÝ, J., JURKOVÁ, J. 2012. Spotrebiteľské správanie a prieskumy – vybrané metódy. Pracovno-odborný seminár „Identifikácia profilu spotrebiteľa vo vybranom regióne Slovenskej republiky“ GAMA/11/5, ISBN 978-80-89568-50-5
DODECKÝ, J., KARAS, Ľ. 2012 Analýza odvetvového prostredia kúpeľných zariadení Prešovského kraja. Pracovno-odborný seminár „Analýza vplyvu politickej situácie a svetovej finančnej krízy v Slovenskej republike na cenu a cenovú politiku z pohľadu spotrebiteľa“ GaPU 5/1/2012, ISBN 978-80-89568-53-6
DODECKÝ, J., MISOF, J.2012. Analýza vplyvu svetovej finančnej krízy na spoločnosti z polygrafického priemyslu. Pracovno-odborný seminár „Analýza vplyvu politickej situácie a svetovej finančnej krízy v Slovenskej republike na cenu a cenovú politiku z pohľadu spotrebiteľa“ GaPU 5/1/2012, ISBN 978-80-89568-53-6