Marketingová komunikácia
Plán seminárov vyjadrený v základných témach:
SEMINÁR 1: Čo je komunikácia a komunikačný proces? Aké sú hlavné ciele komunikácie?
SEMINÁR 2: Aké sú klasické a moderné nástroje marketingovej komunikácie?
Podmienky hodnotenia študijných výsledkov:
a) Aktívna účasť v diskusii a riešení zadaných úloh na seminároch.
b) Spracovanie seminárnych prác prezentované a hodnotené na seminároch.
c) V prípade nevyhovujúcej úrovne seminárnych prác posúdenej vyučujúcim na seminári alebo nadmerných (t.j. viac než 2) absencií bude takúto situáciu riešiť vedúci katedry marketingu a medzinárodného obchodu. Študent má v rámci semestra nárok na dve absencie, či už zo zdravotných alebo iných dôvodov.
d) Písomný záverečný test v trvaní 20 min.: študent písomne preukáže vedomosti v rozsahu týchto syláb, pričom pri teste musí študent získať min polovicu z celkového počtu bodov.
MK - 1.seminar.rtf (192,8 kB)
MK - 2.seminar.rtf (223,2 kB)
MK - 3.seminar.rtf (183,3 kB)
MK - 4.seminar.rtf (204,4 kB)
MK - 5.seminar.rtf (239,5 kB)
MK - 7.seminar.rtf (619,5 kB)
MK - 9.seminar.rtf (173 kB)
MK - 10.seminar.rtf (134,9 kB)
MK - 11.seminar.rtf (147,3 kB)
MK - 12.seminar.rtf (156,2 kB)